0
0
Ukupno: 0.00 RSD

Nema proizvoda u korpi.

Nema proizvoda u korpi.

USLOVI KORIŠĆENJA

 

Opšti uslovi poslovanja MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER. Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Internet prodavnica je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrošačima. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrošač u Internet prodavnici. Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost Internet prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos između prodavca i potrošača.

 

PODACI PRAVNOG SUBJEKTA

Naziv firme: MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER

PIB: 114402017

Matićni broj: 67546601

Adresa sedišta: HERCEGOVAČKA 14, KALUĐERICA, GROCKA, Srbija

Kontakt telefon: +381 62 176 6125

Email: obucikofer@gmail.com

 

POLITIKA PRIVATNOSTI

U ime MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER – FIRMA MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI PODATAKA:

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER neće predati ili prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka. Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.

Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.

Pored navedenih podataka prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

 

COOKIES:

Obucikofer.rs koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.

Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

Pristup “ MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER “ Internet prodavnici je osiguran SSL sigurnosnim sertifikatom koji brine da je celokupna konekcija između prodavca i kupca osigurana enkripcijom. Osiguravajući da svi podaci u okviru ove konekcije budu sigurni i privatni, SSL enkripcija sprečava hakere od krađe privatnih informacija kupaca, kao što su brojevi kreditnih kartica, imena i adrese.

Prodavac obezbeđuje sigurnost i zaštitu od zloupotrebe ličnih podataka. Svi podaci o potrošačima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Kurirska služba koja vrši dostavu kupljene robe ima mogućnost pristupa podacima potrebnim za izvršenje ugovorenog posla, ime, prezime, adresu i broj telefona potrošača.

Potrošač je odgovoran za pristup svom sistemu i zaštitu svojih korisničkih informacija i lozinke. Takođe, potrošač garantuje za tačnost i istinitost svih informacija poslatih prodavcu.

Prodavac se obavezuje da trajno zaštiti lične podatke potrošača u skladu sa propisima. Navedeni podaci će se koristiti isključivo za slanje informativnog materijala, ponuda, faktura i drugih potrebnih sredstava komunikacije.

Potrošač daje saglasnost prodavcu da ga obaveštava o svojim novim ponudama, akcijama i sniženjima na broj telefona i e-mail adresu.

U ime “ MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER“ obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Potrošač u svakom trenutku, slanjem zahteva u pisanoj ili elektronskoj formi, može povući svoju saglasnost posle čega neće dobijati pomenuta obaveštenja.

 

ISPORUKA

OPIS DOSTAVE I PREUZIMANJA POŠILJKE

 

Isporuku naručenih proizvode, za teritoriju Republike Srbije, vrši kurirska služba ‘POŠTA SRBIJE’. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h, subotom od 9h do 14h(Beograd) .

Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj 0637547128, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail obucikofer@gmail.com. Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru prijemnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

 

ROK ISPORUKE

U zavisnosti od raspoložive količine poručenih proizvoda, očekivani rok isporuke je od 24h do 72h (vikend ne ulazi u satnicu isporuke). Porudžbine formirane radnim danom do 12h biće obrađene istog dana (bićete obavešteni o datumu isporuke putem mail-a). Porudžbine formirane posle 12h biće obrađene sledećeg radnog dana. Ukoliko porudžbinu formirate u petak posle 12h, subotu ili nedelju, porudžbina će biti obrađena u ponedeljak. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.

 

CENA ISPORUKE

Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine putem GLS kurirske službe do 2kg je fiksno 466 din.

 

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima isporuke.

 

NAČIN PLAĆANJA

Potrošač robu plaća pouzećem kuriru dostavne služne ili platnim karticama isključivo u dinarskoj vrednosti.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

FISKALNI RAČUNI

Fiskalni računi če vam biti uručeni u digitalnom obliku preko e-mail-a ili prezentovani na našem sajtu posle uspešnog plaćanja porudžbine.

 

PRIMEDBE I REKLAMACIJE

Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači nam mogu dostaviti na sledeće načine:

  1. Putem email adrese obucikofer@gmail.com
  2. Pozivom na telefon: +381 63 754 71 28

Prodavac je u obavezi da najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju, dok je u slučaju prihvatanja reklamacije u obavezi da po reklamacionom zahtevu potrošača postupi u ugovorenom primerenom roku kako je isti definisan u samom Zahtevu za reklamaciju, a koji ne može biti duži od 15 dana od podnošenja reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

 

REFUNDACIJE UPLATA

Prodavac je u obavezi da najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju, dok je u slučaju prihvatanja reklamacije u obavezi da po reklamacionom zahtevu potrošača postupi u ugovorenom primerenom roku kako je isti definisan u samom Zahtevu za reklamaciju, a koji ne može biti duži od 15 dana od podnošenja reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER – [On-line prodavnica OBUCIKOFER] – [https://obucikofer.rs] je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

 

POLITIKA REFUNDIRANJA

 

 Imamo 14-dnevnu politiku vraćanja, što znači da imate 14 dana od prijema artikla da zatražite povraćaj.

Da biste imali pravo na povraćaj, vaš kupljeni proizvod mora biti u istom stanju u kojem ste ga primili, nenošen ili nekorišćen.

Za početak povraćaja, možete nas kontaktirati na obucikofer@gmail.com . Ako vaš povraćaj bude prihvaćen, poslaćemo vam mail sa instrukcijama za vraćanje, kao i uputstva o tome kako i gde da pošaljete svoj paket. Stavke koje su nam poslate bez prethodnog zahteva za povraćaj neće biti prihvaćene.

 

Uvek nas možete kontaktirati za bilo koje pitanje povraćaja na: obucikofer@gmail.com

 

ŠTETE I PROBLEMI

Molimo vas da pregledate svoju porudžbinu po prijemu i odmah nas kontaktirajte ako je artikal neispravan, oštećen ili ako dobijete pogrešan artikal, kako bismo mogli da procenimo problem i ispravimo ga.

 

IZUZECI / NEPOVRATNI ARTIKLI

Određene vrste artikala ne mogu da se vrate, kao što su kvarljiva roba (kao što su hrana, cveće ili biljke), proizvodi po meri (kao što su posebne porudžbine ili personalizovani predmeti) i roba za ličnu negu (kao što su kozmetički proizvodi). Takođe ne prihvatamo povraćaj opasnih materijala, zapaljivih tečnosti ili gasova. Molimo vas da kontaktirate ako imate pitanja ili nedoumice u vezi sa vašim konkretnim artiklom.

Nažalost, ne možemo da prihvatimo povraćaj artikala na rasprodaji ili poklon kartice.

 

 ZAMENA

Najbrži način da osigurate da ćete dobiti ono što želite je da vratite predmet koji imate, a kada se povraćaj prihvati, napravite posebnu kupovinu za novi artikal.

 

POVRAĆAJ NOVCA

Kada primimo i pregledamo vaš povraćaj, obavestićemo vas da li je povraćaj sredstava odobren ili ne. Ako bude odobreno, automatski će vam biti vraćena sredstva na račun koji nam dostaviti.

 

POVRAĆAJ SREDSTAVA:

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

 

PROCEDURA ZA POVRAĆAJ SREDSTAVA:

Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona +381 63 754 71 28 ili nam pošaljite email na adresu: obucikofer@gmail.com  podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaše podatke (opciono) i broj dinarskog tekućeg računa ili podatke za uplatu preko kartice.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER internet prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

 

REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJE U TRANSPORTU:

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj 063 754 71 28, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail obucikofer@gmail.com sa opisom uočenog oštećenja ili manjka robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira dasačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

 

REKLAMACIJE NA PODATKE ILI POGREŠNU VRSTU ROBE:

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja paketa ustanovili da isporučena roba neodgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas,najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 0600478378, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail obucikofer@gmail.com i opišete kakav problem imate.

Na Vašu prijavu problem poslaćemo kurirsku službu D-EXPRESS koja će u roku od 24 do 72h od prijave problema preuzeti na Vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod zajedno sa uredno popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom računa-otrpemnice koji ste dobili uz porudžbinu.

Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h, subotom od 9 do 14h. Ako istek roka za dostavu reklamiranog proizvoda pada u nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.

U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem obucikofer@gmail.com tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 5 dana, a za rešavanje reklamacije je do 15 dana od trenutka prijave iste.

 

REKLAMACIJE ZBOG NESAOBRAZNOSTI ROBE:

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe“

 

IZJAVA O PDV / CENE PROIZVODA U INTERNET PRODAVNICI

Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om i nema skrivenih troškova. Prodavac zadržava pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici.

 

IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

 

AUTORSKA PRAVA

Sav materijal na ovom sajtu, uključujući tekst, članke, citate, slike, video snimke, ilustracije i ostali materijal je zaštićen Zakonom o autorskim pravima. Neovlašćeno kopiranje, reprodukcija, objavljivanje u medijima ili na Internetu, ili bilo kakav drugi vid umnožavanja su zabranjeni.

 

POSTPRODAJNE USLUGE:

Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom.

 

Reklamacioni list MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER

SAGLASNOST I PROMENA USLOVA:

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. MARIJA NIKOLIĆ PR OBUCI KOFER se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

 

ZAVRŠNE ODREDBE

Isporučilac zadržava pravo da može menjati ove uslove bez prethodnog obaveštavanja svojih potrošača. Svaki potrošač prilikom naručivanja proizvoda može proveriti trenutno važeće uslove.

Specijalni popust !

Kao znak zahvalnosti za Vašu podršku, spremili smo Vam 30% popusta na S veličinu navlaka za kofer.

 

Iskoristite ovu priliku da obogatite svoj putnički asortiman.

 

Hvala što ste deo naše zajednice I srećna kupovina!